
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
- Jihlava
- Stavebnictví a reality
- Mistr ve stavebnictví
- Project manager organizačně-ekonomický
- Projektant ve stavebnictví
- Přípravář
- Rozpočtář/kalkulant
- Revizní technik ve stavebnictví
- Technický dozor investora
- Technik ve stavebnictví
- Stavbyvedoucí
- Stavební dozor
Popis inzerátu
• zajišťuje a koordinuje předprojektovou a projektovou přípravu konkrétních staveb, zpracování technicko-ekonomických zadání investiční výstavby, investičních záměrů a technických projektových studií a další technické, provozní, obchodní a organizační záležitosti, řeší rozpory včetně zpracování podkladů a posouzení
• koordinuje přípravu a realizaci investičních a neinvestičních akcí včetně koordinace finančního zajišťování
• organizuje a zajišťuje řešení majetkoprávních vztahů pro investiční a neinvestiční výstavbu
• vyžaduje stanoviska všech dotčených odborů krajského úřadu k připravovaným stavebním záměrům
• zajišťuje zpracování projektových dokumentací a koordinuje přípravu konkrétních staveb včetně zajištění příslušných rozhodnutí správních orgánů a všech potřebných stanovisek pro povolení a zahájení konkrétních staveb
• spolupracuje při plnění úkolů souvisejících s investiční a neinvestiční výstavbou se statutárními zástupci příspěvkových organizací, odvětvovým odborem krajského úřadu a obcemi
• stanovuje způsoby realizace investičních i neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav a to včetně průzkumu finančních zdrojů
• spolupracuje při přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek na svěřeném úseku
• zajišťuje kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů
• zajišťuje výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků výstavby, přebírání prací, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb
• zajišťuje průběh investiční a neinvestiční výstavby včetně předání staveniště, dozorování staveb, přejímání dokončených prací, uplatňování reklamací a odstraňování závad a nedodělků
• zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u investičních a neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav
• zajišťuje uvedení konkrétních staveb do provozu včetně všech potřebných dokladů a rozhodnutí správních orgánů
• spolupracuje s uživateli, případně nájemci nemovitého majetku kraje při zajišťování běžných povinností spojených se správou nemovitého majetku kraje, zejména údržbou a běžnými opravami, jeho ochraně, zajišťováním zásobování energiemi, vodou, požární bezpečnost atd., kontroluje jejich činnost, zajišťuje odstraňování nedostatků, upozorňuje na zjištěné ohrožení majetku a svou činností jim předchází
• spolupracuje a podílí se při nabývání a předávání nemovitého majetku,
• posuzuje a hodnotí optimální využití nemovitého majetku kraje, předkládá návrhy změn ve stávajícím využití,
• spolupracuje při návrzích finančních plánů zřizovaných organizací z hlediska potřeby správy, údržby a stavebních úprav nemovitého majetku kraje,
• spolupracuje při vedení a aktualizaci souborů technických informací o nemovitém majetku kraje
• sleduje a kontroluje čerpání rozpočtu kraje a zajišťovaných akcí
• zajišťuje úkoly spojené s čerpáním strukturálních fondů Evropské unie
• zajišťuje koordinaci při implementaci procesů BIM při přípravě a realizaci staveb v rámci působnosti odboru, spolupracuje při tom s dalšími útvary krajského úřadu
• koordinuje a usměrňuje přípravu a realizace projektů veřejných investic a rekonstrukcí s krajskou působností
Požadujeme
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo
střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru
• orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby
• znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva
• schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
• samostatné uvažování a organizační schopnosti
• komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
• vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
• dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
• řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
• autorizace ČKAIT
• orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
• znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt
Nabízíme
• perspektivní pozici
• zázemí stabilní organizace
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
• plný pracovní úvazek
• 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
• odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
• trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
• vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
Úplné znění inzerátu společně s bližšími informacemi najdete na www stránkách Kraje Vysočina v sekci KARIÉRA. Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 13. 3. 2025 do 12.00 hod.
Benefity












